Pereiti prie turinio

Prekių grąžinimas

1. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių per 14 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo. Teisė atsisakyti sutarties netaikoma, jei pirkėjas yra juridinis asmuo.

2. Atsisakymo paraišką galite užpildyti per šią nuorodą atsisiuntę – grąžinimo formą – ir išsiuntę ją el. paštu [email protected].

3. Gavę prašymą, ne vėliau kaip per 3 darbo dienas susisieksime su klientu ir susitarsime dėl prekių grąžinimo į sandėlį proceso. Brokuotų ir užsakymą neatitinkančių prekių grąžinimo išlaidas apmoka “Prike Lietuva”, kitais atvejais grąžinimo išlaidas apmoka Klientas.

4. Klientas turi teisę atsisakyti prekių, jeigu prekės yra nenaudotos, nesugadintos ir originalioje nepažeistoje pakuotėje. Kadangi prekės yra dūžtančios, prekių pakuotė turi būti atidaryta atsargiai ir jos nesugadinant. Jeigu pirkėjas naudojo, sugadino ar pažeidė grąžinamas prekes, “Prike Lietuva” turi teisę nepriimti grąžinamų prekių.

5. Bendrovė “Prike Lietuva” pinigus grąžina per 7 darbo dienas nuo grąžintos prekės priėmimo datos. Pinigai grąžinami į kliento atsiskaitomąją sąskaitą, kurią klientas nurodė užpildytoje grąžinimo paraiškoje.

6. Aptikęs užsakymo neatitinkančias prekes, klientas privalo kuo skubiau apie tai informuoti “Prike Lietuva”, kontaktinis tel. Nr. +370 614 999 29 El. paštas [email protected]

7. Jeigu “Prike Lietuva” pristatytų prekių, nepatenkančių į greitai gendančių prekių sąvoką, kokybė yra netinkama, Pirkėjas turi teisę kreiptis į „Prike Lietuva“ per 2 metus nuo prekių pristatymo momento, pateikdamas prekės kokybės neatitikimą pagrindžiančius duomenis (el. paštas [email protected], tel.+370 614 999 29). Jeigu Pirkėjas kreipiasi šį terminą praleidęs, „ Prike Lietuva“ Pirkėjo skundo svarstyti neprivalo. Dėl greitai gendančių prekių kokybės neatitikimo ( patenka maisto produktai ir gėrimai), kurių galiojimo terminas trumpas, įskaitant ir produktus, kurie turi būti laikomi pagal gamintojo nustatytą temperatūros režimą, Pirkėjas privalo kreiptis „Prike Lietuva“ ne vėliau kaip per 24 val. nuo prekės pristatymo, kreipiantis vėliau „Prike Lietuva“ Pirkėjo skundo neprivalo tenkinti.

8. Pretenziją dėl užsakymą neatitinkančių prekių galima pateikti el. paštu [email protected] arba “Prike Drinks Boutique” adresu Konstitucijos pr. 26, Vilnius, LT-08105, Lietuva. Pretenzijoje reikia nurodyti kliento vardą, pavardę ir kontaktinius duomenis, pretenzijos pateikimo datą, pastebėtus prekės trūkumus, su pretenzija susijusį reikalavimą bei pridėti pirkimo įrodymą.

9. Grąžinant prekes už kurjerio paslaugas pinigų negrąžiname išskyrus atvejus, kai grąžinimas atliktas prieš perduodant prekes kurjeriui.

10. Vykdydama užsakymą bendrovė “Prike Lietuva” neatsako už jokią žalą ar kitas pasėkmes, atsiradusias dėl kliento pateiktos neteisingos informacijos.

11. Bendrovė “Prike Lietuva” neatsako už žalą, atsiradusią dėl užsakytų prekių netinkamo naudojimo.

12. Jeigu dėl parduotos Pirkėjui prekės kyla ginčas ir jo nepavyksta išspręsti geranoriškai, Pirkėjas gali kreiptis į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą (reikalingą informaciją rasite Tarnybos tinklapyje – https://www.vvtat.lt/vartotojams/kaip-pateikti-prasyma/431).

Taip pat, jeigu ginčas dėl prekės kyla kitoje valstybėje negu yra Pirkėjo gyvenamoji vieta, galite kreiptis į Europos sąjungos vartotojų centrą-https://www.ecc.lt/lt/.