Skip to content
Johnnie Walker

Johnnie Walker

Prekės ženklas

Kaina

Rikiuoti pagal

Johnnie Walker

Johnnie Walker

 


Žymiausias pasaulyje viskis, kuris šiandien parduodamas beveik kiekvienoje šalyje.

 

Prekės ženklas „Johnnie Walker“ gimė prieš du šimtus metų Škotijos vakarinėje dalyje esančiame miestelyje Kilmarnoke, kur penkiolikmetis ūkininko sūnus Džonas Volkeris pradėjo valdyti iš tėvo paveldėtą mažą parduotuvę. 1820-ieji Škotijoje buvo didelių permainų metai. Žmonės iš kaimų kėlėsi į miestus, Europa buvo išsekinta Napoleono karų, prekyba tarp šalių buvo sustingusi, prancūziškas konjakas nebebuvo gabenamas į Škotiją. Prasidėjo vietinio viskio vartojimo laikai. Viskį gaminę ūkininkai tapo gerbiamais asmenimis.

 

 

 

 

DŽONAS VOLKERIS TURĖJO VERSLININKO GYSLELĘ. Kokybiško viskio poreikis tik augo, taigi, šalia prekybos arbata, prieskoniais, vynu ir namų apyvokos reikmenimis, jis pabandė maišyti salyklinius viskius. Netrukus viskis tapo jo aistra, o 1850 metais jis pirmą kartą pasiūlė naminį maišytą viskį, kurį pavadino Walker’s Kilmarnock Whisky.
Tuo metu Kilmarnoke buvo geležinkelis, jungęs miestelį su uostu. Aleksanderis visą dėmesį parduotuvėje sutelkė tik į viskį ir 1867 metais pasirodė Old Highland Whisky, kurį puikiai sekėsi pardavinėti, nes uoste Aleksanderis susitarė su laivo kapitonu, kad šis ims jo viskį į laivą ir jį pardavinės.

 

KAPITONAS SUSIDOMĖJO VISKIO PARDAVIMU, nes gavo gerus komisinius. Aleksanderio viskio mišinys greitai tapo prieinamas didžiuosiuose pasaulio uostuose. Tada Aleksanderis padarė du rinkodaros triukus – pristatė kampuotus viskio butelius, kad jie galėtų tvirtai stovėti laivų lentynose ir pasuko butelių etiketes 20 laipsnių kampu, kad jos lengvai kristų į akis. Kai jis mirė 1889 metais, maža Volkerių prieskonių parduotuvė jau buvo tapusi tikru tarptautiniu viskio verslu. Po tėvo mirties verslas liko dviem sūnums, iš kurių vienas toliau tobulino viskio maišymo meną, o kitas ėmėsi prekybos.
1908 metais savininkai paprašė tuometinio populiaraus škotų menininko Tomo Brauno nupiešti jiems plakatą. Menininkas greitai nupiešė žingsniuojantį vyrą. Tai išskyrė Johnnie Walker viskį iš kitų škotiškų viskių gamintojų etikečių, kuriose buvo vaizduojamas barzdotas, dūdmaišiu grojantis vyras.

 

Į PRIEKĮ ŽENGIANTIS DŽENTELMENAS buvo figūra, su kuria buvo lengva susitapatinti kiekviename pasaulio kampelyje. 1909 metais rinkoje pirmą kartą pasirodė viskio buteliai, pavadinti Black ir Red Label, su žingsniuojančio vyro figūra.
1920 metais Johnnie Walker buvo žinomas 120 valstybių.
1934 metais Johnnie Walker viskį pripažino karališkoji šeima ir jo gamintojas buvo įgaliotas tiekti viskį į Didžiosios Britanijos karališkuosius rūmus. Prie viskio populiarinimo prisidėjo filmų kūrėjai ir dainų autoriai.
Nuo 1997 m. „Johnnie Walker“ priklauso didžiausiam pasaulyje gėrimų koncernui „Diageo“ ir yra žinomas visame pasaulyje, kaip vienas iš geriausių Škotiškių viskių. Pasaulyje yra lygiai 200 valstybių ir daugiau nei 180 iš jų parduodamas Johnnie Walker viskis.
„Johnnie Walker“ produktai ženklinami septyniomis pagrindinėmis etiketėmis.


KOKYBĖ

Johnnie Walker viskis yra unikalus, nes viena iš svarbiausių jo savybių yra įvairus viskių skonių derinys - juk sumaišyti pirmąjį viskį Džoną Volkerį įkvėpė naujojo pasaulio arbatų ir prieskonių aromatai. Šiuo metu viskio meistras dr. Džimas Beveridžas drąsiai derina tradicijas su naujovėmis išlaikydamas aukštą viskio kokybę.

 

YPATINGAS SKONIS

Mišiniai iš skirtingų Škotijos vietų suteikia savotiško skonio. Kiekvienam mišiniui būdingas savitas gilumas ir geras balansas, o kiekviena lengvai atpažįstama etiketė turi savo ypatumų.

 

IŠKIRTINIS DIZAINAS

Kampuoti buteliai, įstrižai klijuojama etiketė ir spalvos serijoms atskirti – buteliai iškart atpažįstami.

 

NESIBAIGIANTIS JUDĖJIMAS

Prekių ženklas yra beveik poros šimtų metų senumo, tačiau tobulėja toliau. Nėra ryškesnio simbolio tolesniems bandymams ir naujiems ieškojimams, nei žingsniuojantis vyras.

 

Kaip norėtumėte su mumis susisiekti?